Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

Πόσο μας επηρεάζει το χρώμα της κρεβατοκάμαρας

Διαβάστε τις τελευταίες ειδήσεις της επικαιρότητας στον Ελληνικό χώρο
Raspberry Ketone: Φυσικό Αδυνάτισμα από Βατόμουρο για ταχύτατα αποτελέσματα
Τα ζώδια σήμερα από το NEWS LINKS GR
Πες μου το χρώμα της κρεβατοκάμαρας σου να σου πω πόσο συχνά κάνεις σεξ... Ακόμα και πόσο γλυκά θα είναι τα όνειρά σου!



Τι σχέση έχει η αϋπνία και το σεξ… με το χρώμα της κρεβατοκάμαρας μας; ΆΜΕΣΗ!

Όχι… αυτή τη φορά δεν μιλούν τα άστρα, αλλά οι ειδικοί! Το χρώμα των τοίχων που μας περιτριγυρίζουν κατά τη διάρκεια του ύπνου μας και της χαλάρωσης παίζουν ρόλο στο πόσο γλυκός θα είναι ο ύπνος μας, αλλά και για το πόσο συχνά κάνουμε σεξ!

Μπλε για… χαμηλή πίεση

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που διεξήχθη από τη μεγάλη βρετανική αλυσίδα οικονομικών ξενοδοχείων «Travelodge», το μπλε χρώμα συνδέεται με την ηρεμία και εκτιμάται ότι ρίχνει τον καρδιακό παλμό, ακόμη και την αρτηριακή πίεση.

Στην τριάδα των «νικητών» περιλαμβάνονται επίσης το πράσινο και το κίτρινο, καθώς υπνοδωμάτια στα οποία κυριαρχούν τα δύο αυτά χρώματα προσφέρουν επίσης περί τις 7 ώρες και 40 λεπτά απρόσκοπτου ύπνου.

Αντιθέτως, η συνταγή της… αποτυχίας είναι χρώματος μοβ! Φαίνεται ότι το συγκεκριμένο χρώμα προκαλεί διέγερση και μπορεί να μειώσει τις ώρες του ύπνου -τα άτομα που κοιμούνταν σε μοβ δωμάτιο ξυπνούσαν σε λιγότερο από έξι ώρες κατά μέσον όρο (συγκεκριμένα σε 5 ώρες και 56 λεπτά).

Γκρι και καφέ της κατάθλιψης

Αλλά και ένα γκρι ή ένα καφέ υπνοδωμάτιο δεν υπόσχεται και τον καλύτερο ύπνο αφού τα δύο αυτά χρώματα φαίνεται ότι είναι ζοφερά και καταθλιπτικά.

Τα άτομα που κοιμούνταν σε υπνοδωμάτια όπου κυριαρχούσε στους τοίχους (και όχι μόνο) το καφέ χρώμα δεν παραδίδονταν στην αγκαλιά του Μορφέα για περισσότερες από 6 ώρες και 5 λεπτά κάθε νύχτα, ενώ και όσοι κοιμούνταν σε δωμάτια με τις… πενήντα αποχρώσεις του γκρι ξεκουράζονταν για μόνο έξι ώρες και 12 λεπτά.

Οι ειδικοί της «Travelodge» διερεύνησαν 2.000 σπίτια σε ολόκληρη τη Βρετανία προκειμένου να ανακαλύψουν πόση επιρροή έχουν τα χρώματα στην ποιότητα του ύπνου.

Τα γκρι υπνοδωμάτια αποτελούν τον χειρότερο «εχθρό» της οικονομίας (ειδικά σε περιόδους κρίσης) καθώς, όπως προέκυψε, ενισχύουν τον καταναλωτισμό: Τα άτομα που κοιμούνται μέσα στο… γκρι περνούν τις περισσότερες ώρες τους κάνοντας ψώνια online.

Για όσους πάλι θέλουν να διατηρήσουν τη φόρμα τους η καλύτερη συμβουλή είναι να έχουν όσο περισσότερα στοιχεία ασημί χρώματος στο υπνοδωμάτιό τους. Και αυτό διότι το συγκεκριμένο χρώμα φαίνεται να ενισχύει τη διάθεση για γυμναστική εντός του υπνοδωματίου.

Μοβ για… εφιάλτες

Από την πλευρά της, η σύμβουλος χρωματοθεραπείας και ολιστικής εσωτερικής διακόσμησης Σούζι Κιατσάρι εξήγησε ότι «η διακόσμηση σε ένα υπνοδωμάτιο μπορεί να επιδράσει στην ποιότητα και στην ποσότητα του ύπνου. Παρ’ ότι πολλά άτομα θεωρούν ότι το μοβ χρώμα χαρίζει μια νότα πολυτέλειας στην κρεβατοκάμαρα, τελικώς μειώνει τις ώρες του ύπνου. Το μοβ χρώμα συνδέεται με την καλλιτεχνική κοινότητα καθώς αναφέρεται ότι ενισχύει τη δημιουργικότητα. Το να κοιμάται όμως κάποιος σε μοβ δωμάτιο μπορεί να οδηγήσει σε πιο έντονα όνειρα, ακόμη και σε εφιάλτες "χαρίζοντας" αίσθημα κούρασης το επόμενο πρωί».

«Κόκκινο πανί» για τη σεξουαλική ζωή

Η μελέτη έδειξε επίσης ότι τα χρώματα μέσα στο υπνοδωμάτιο επηρεάζουν και άλλες δραστηριότητες.

Για παράδειγμα, τα ζευγάρια που κοιμούνται σε υπνοδωμάτια που είναι διακοσμημένα στο χρώμα της καραμέλας κάνουν έρωτα τρεις φορές την εβδομάδα κατά μέσον όρο.
Όσα κοιμούνται όμως σε κόκκινα υπνοδωμάτια δεν επιδίδονται σε σεξουαλικές περιπτύξεις περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα.

Σχολιάζοντας τα νέα αποτελέσματα ο Κρις Ιντζικόφσκι, ειδικός στο πεδίο του ύπνου από το Κέντρο για τον Υπνο του Εδιμβούργου, ανέφερε ότι «τα νέα αποτελέσματα είναι άκρως ενδιαφέροντα καθώς υπάρχουν εξειδικευμένοι υποδοχείς στους αμφιβληστροειδείς μας που ονομάζονται γαγγλιακά κύτταρα και οι οποίοι είναι πιο ευαίσθητοι στο μπλε χρώμα. Οι φωτοϋποδοχείς αυτοί στέλνουν πληροφορίες σε μια περιοχή βαθιά στον εγκέφαλο που ρυθμίζει το 24ωρο βιολογικό ρολόι μας και επιδρά στον τρόπο που αποδίδουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η αλληλεπίδραση ανάμεσα στο φως, στον ύπνο και στην εγρήγορση είναι υψίστης σημασίας για τον οργανισμό».

Μήπως… ήρθε η ώρα για μία μίνι ανακαίνιση του υπνοδωματίου μας;
Μοιραστείτε τη είδηση με τους φίλους σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
War Thunder